20 Mart 2010 Cumartesi

Shaiya esprileri

Shaiya'da kaçarak pireli tilki öldürdüğüm günleri özledim. :)

hırsız maymun keserken level almayı özledim. :)

fedion geyiği kesmek için nimet gelmesini beklediğim günleri özledim. :)

boz ayı kesmek için bir partiye girdiğim ve diğer çocuklar 5 level ben 4 level olduğum
için ezik görülüp partiden atıldığım günleri özledim. :)

özelliksiz silaha lapis bamaya çalışmayı :)

her level alışımda 1 zeka 1 bilgi 1 beceri 1 şans 1 defans vererek cengaverimin çok güçlendiğini hissettiğim anları :)

o sıralarda beraber takıldığımız her level full zeka veren cengaver arkadaşlarımı özledim :)

15 levelken cloron nöbetçisi öldür görevini alıp cloron zindanına girdiğim ve orda bişeleri kesmeye yeltendiğim :)

1 den 5 levele kadar hırısz maymun kesip başdan level alıyodum şimdi niye alamıyorum diye merak ettiğim günleri :)

insanların üzerindeki o süslü püslü zırhların level aldıkça otomatik geleceğini sandığım günleri :)

partiden çocuklar nimet boşa gitti deyince hani koca geyiği kesdik eti ziyan oldu nimet gitti gibi anlayıp gülümsediğim günleri :)

o slotları keserken kesdiğim dişi karakterli slotların memelerine bakıp tahrik olduğum günleri :)

7 tane yaban domuzunu yedi gün boyunca arayıp 10 tp aldığıma sevindiğim anları özledim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder